Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Su güvenliğinde yerini korudu
Akçansa, Karbon Saydamlık Projesi (CDP – Carbon Disclosure Project) 2023 İklim Değişikliği Programı’nda skorunu B seviyesinden A- (liderlik) seviyesine yükseltti.
Türk avokadosu kilogramı 5 dolardan yok satıyor
Antalya’da sebze ve meyve komisyonculuğu yapan Tahsin Yılmaz, hasadının en az olduğu dönemde tropikal meyvelerden 1 tır avokadoyu kilosu 5 dolardan Rusya pazarına gönderdi. Ürünün az olması nedeniyle talebe yetişemediklerini söyleyen Yılmaz, “Moskova’da en çok bizim avokadomuz tercih ediliyor, şuan ürün yetiştiremiyoruz, mal yok” dedi.
Toyota işçilerine 25 yılın en büyük zammı yapıldı
Toyota işçi sendikasının ücret artışı talebini kabul etti. Şirket aylık ücretlere 28 bin 440 yen (193 dolar) artış yapacak. Ayrıca işçilere daha önce görülmemiş seviyede ikramiye ödemesi yapılacak.